poniedziałek, 11 maja 2015

  Cześć jestem Marcelina (może być Marcela, TYLKO NIE MARCYSIA!) i mam 15 lat. Tego bloga będę prowadzić nie systematycznie, bo nie mam czasu, lub mi się nie chce. Będę tu pisała o rzeczach, które lubię. Miałam już wcześniej innego bloga, o modzie, ale to nie dla mnie, moda już mnie nie interesuje w tak dużym stopniu by o niej pisać.
 Mój pierwszy post, będzie o miejscu do którego bardzo chciałabym pojechać, a mianowicie o Tokio. Nie chce mi się o tym mieście opowiadać, ponieważ w tych czasach ludzie zamiast czytać wolą oglądać. A więc wstawiam kilka filmów (moich ulubionych) Krzysztofa Gonciarza o Tokio.

 
 
 
 
To są moje ulubione, jest ich o wiele więcej. Mam nadzieje, że je obejrzyjcie i wam się spodobają. Ok to tyle. Pamiętajcie o możliwości dodawania komentarzy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz