wtorek, 12 maja 2015

  Siema. Miałam pisać sporadycznie, a tymczasem piszę następny post dzień po poprzednim. Chociaż, nie mam co robić to i tak ten post będzie krótki.
 Sporo ludzi ma konto na takiej stronie jak tumblr. Szczerze mówiąc, lubię tę stronę bardziej od facebooka. Jest na niej dużo tzw. blogów, na które można dodawać cytaty, filmy, nagrania, zdjęcia itp.itd. Tumblr ma też funkcję taką jak like, w postaci serduszka. Najlepsze, w tym lajku, jest to, że polajkowane posty możemy później znów obejrzeć klikając w jedną z zakładek. Jest tam wiele ciekawych blogów i poniżej wymienię kilka ulubionych.

Ten jest mój (sorry): http://lovreen.tumblr.com/


Mam jeszcze wiele innych, które lubię, ale na te wchodzę najczęściej. Mam również nadzieję, że je odwiedzicie, zaobserwujecie i napiszecie jak wam się podobają. Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz